søndag 8. februar 2009

ICe StOrM

Forrige uke var en deilig uke på skola. Da var det "freezing rain" her og "ice storm". De kaller alt for storm her selv om det bare regner litt. Høres jo litt mer dramatisk ut da! Pga av at det var 0 grader og skulle begynner å ise på tidlig ettermiddagen, så ble skola tvunget til å sende oss hjem fra skola før veiene ble farlige å kjøre på den tirsdagen. Neste dag våkna jeg opp til at vertsfaren min banka på døra og sa at skola var stengt. "Så da kan jeg sove videre da?" var det jeg spørte om før jeg slokna igjen og sov 6 ekstra timer... til kl 2 på dagen! Skola mi liker ikke å stenge skola, for de har fått noen priser pga at de ikke stenger skola omtrent, men de var altså tvunget denne onsdagen, da omtrent alle skoler og diverse ble stengt i Nord-Texas. Så 2 timer før skola starta, kom det beskjed på tv´en om at de stengte:) Vertsmoren min måtte også være hjemme fra jobb, så alle var "isa" inne denne dagen!

Vi spilte en bortekamp på tirsdag, mot Kimbrough, som vi vant. Etter 7 min var det 3-0 tror jeg. Vi ledet 5-0 til pause og da satte coachen vår folk på laget i andre posisjoner en de normalt spilte, så det var jo morsomt!Kampen endte 8-0:)
Fredag spilte vi også en kamp, husker ikke stillinga, men vi vant i hvertfall. Lørdag hadde vi 2 kamper, tapte 2-1 :(og vant 3-0:)!

Ingen kommentarer: