onsdag 18. februar 2009

Lost in a Dream


I dag var det skikkelig deilig vær! Sol og skyfri himmel, litt over 20 grader! så jeg og noen jenter bestemte oss for å ha piknik i lunchen:) det var kos! hadde megaspore test i U.S. history i dag, som vil si at vi hadde test i alt vi har lært siden jul, men d vakke noe stress (multiple choice)..hehee.. Jo, og i dag kom skoleavisa ut og jeg var i den, så det var litt gøy:) De intervjua alle utvekslingsstudentene på skola mi som det går 2000 på.. 4 stk! skulle liksom tro at de tok inn flere av oss på skolen deres, men d gjør de da ikke og ikke vet jeg hvorfor! Dette er en kort uke og jeg elsker sånne uker, vi hadde fri mandag pga president day, det får uka til å gå så mye fortere!
I dag så hadde den gamle spansklæreren min (jeg måtte bytte klasse) stått å skrivi på tavla, så hadde han plutselig slutta og snudd seg rundt og spørt "Who misses marie?" og alle hadde hadde rukket opp handa! det var litt koselig å høre da:) jeg savner den klassen:(

Det er ikke bare cheerleadere på skola mi, men også noe som heter "The Royales" - "De kongelige". Det er hmm, kanskje rundt 40-50 jenter som danser og de har da altså et vintershow hvor de har sånn 20 danser med litt acting in between, og den er det premiere på i morra!:D De har kalt stykke "Lost in a Dream", som visst skal handle om ei jente going through her dreams, alt fra bryllup og popularitet til mareritt! det kan jo bli interessant!
vel vel I better go to sleeeeep og få litt beauty sleep;)

xoxo

4 kommentarer:

Anonym sa...

Koselig å høre fra deg igjen.
Det skjer visst litt av hvert, det passer deg nok bra.
I dag får vi nye møbler. Spennende!
Nå er H. og B. på plass igjen.Godt!
Verste kulda har gitt seg.
Klem og kos og gode ønsker fra bestemor.

Anonym sa...

Hei godjenta.Skjer en del borte hos deg også. Godt å være heime igjen med alle sammen, men savner deg.Snakkes på skype. Stor klem fra din P.

Anonym sa...

Åhh Marie! Nå misunner jeg deg skikkelig som har det så varmt og deilig, her er det kaaaldt!

Kos deg masse videre! Vi savner deg masse <3<3

Marie sa...

Tusen taaakk:D Savner dere MASSE å!!!<3