tirsdag 10. februar 2009

Tornado threat

Er jo veldig rart å høre da, får er jo ikke så veldig vant med at det blir varsla om at det er mulig the oppstår en tornado! men Coach Wagner ringte meg og fortalte meg at kampen var avlyst etter skolen pga av at det kan komme en tornado. Det var egentlig bare meldt thunder storm, litt tordenvær, men man vet jo aldri. Får se på nyhetene nå klokka 9 om hva de sier, for hviiisss det skulle komme en, så skulle den være her rundt midnatt. Så vi gikk over litt i stad hva vi gjør hvis det kommer en tornado. Planen var vel egentlig at jeg skal gå inn i klesskapet mitt, men der er d ikke lenger plass... lurer på hva som har skjedd der altså! så spørs hvilken side den treffer huset, men skal befinne meg mellom badet og rommet mitt. Det er back-up planen, men får da håper vi slipper det! 

3 kommentarer:

Anonym sa...

Så koselig å høre fra deg igjen.
Håper uværet glei over uten for mye problemer.
Vi har sprengkulde. Uten folk i hovedbygningen så jeg fyrer i kjelleren så ikke vannet skal fryse.Ruth hadde gjebursdag i går så vi feira."Barna" dine er så glad i Ruth.
Klem fra bestemor.

Anonym sa...

Lørdag kveld og stille og rolig. Nydelig vintervær, så vi turkameratene har sporta.
Du har aktive dager, skjønner jeg.
Det passer nok bra.
Hilsen og klem fra alle oss på gården. S.

Anonym sa...

Nå er jeg på besøk hos bestemor og vil lære å sende hilsen til deg.
Nå har jeg vinterferie. Masse snø!!

Hilsen Peter.