mandag 9. februar 2009

Vært på trening i dag, kamp i morra, men kan hende den blir avlyst pga regn, for hvis d regner kan vi ikke spille for da blir banen ødelagt.. har en test i alle fag denne uka, unntatt spansk! så må lese tirs kveld, ons kveld og tors kveld! men så kan jeg se frem til helga for da skal jeg henge ut med noen nye venner jeg har møtt som er skikkelig koselige også er d jo valentines day på lørdag. Kamp fredag, og mulig sleepover med soccer jentene fra fredag til lørdag!:D I morra er også den første "district" kampen vår, som vil si at de kampene vi spiller fremover har mer å si. 

I dag hadde vi team dinner, så vi dro til en restaurant som heter "Quiznos"- hadde ikke vært der før, men de hadde skikkelig god meksikansk mat, og jeg spiste en utrolig deilig kylling burrito!:) for å si d sånn så tror jeg at vi kommer til å dra dit noen flere ganger:) Skal også ha en team dinner på torsdag hos en av jentene. Vi pleier å spise middag sammen dagen før en stor kamp, er en tradisjon her. 

Tar litt tid for meg til å rote meg til å skrive, men skal prøve å bli bedre;)

Gratulerer Guri og Melissa så mye med dagen igjen, og ut i fra bildene jeg har sett så ser d jo ut til at dere har kost dere! Dere fortjener d beste:) 

Gøy med spanjoler på besøk da! Hadde gleda meg til å dra til Spania når vi tok 2 året med spank, så når jeg kom hit så hadde jeg et indre håp om at de hadde samme opplegg her, men at de tok turen til Mexico i stedet.. hehe.. men jeg har ikke hørt noe om d, så tror ikke d nei!;) men skal spansk  2 folka til Spania til våren eller blir d noe av?

Gratulerer så mye med dagen i dag, Kjersti! Kjempeglad i deg!

Håper alle har det bra og nyter vinter´n;) 
Vi svellas;)

Ingen kommentarer: