onsdag 25. februar 2009

Red Bull & Cheetos til frokost (ja, frokost)

I dag hadde jeg en nær-døden-opplevelse! okeey.., det var ikke så ille da, men nesten..;) I går spilte vi uavgjort mot "Plano" (rivalene våre, jeg går på Plano West), 0-0, og pga av dårlig spill så bestemte coach wagner at vi skulle løpe i dag. Ho sa det ikke var noe "punishment", men vi har da tvilt litt på den teorien da! hehe.. det hadde vel ikke vært så ille, hvis det ikke hadde vært ca 83 fahrenheit ute! altså 27 grader! er litt daff nå her jeg sitter og ser på american idol!
Nå har jeg ikke noen kamper før om en uke, og vi har bare rundt 5 kamper igjen. Hittil så har vi vel spilt 13 kamper, men det blir jo flere med turneringene vi har vært på (for da har vi jo spilt 3-4 i hver), og dette er en "liten" sesong. De pleier å spile flere kamper, men 2 lag har trukket seg. 

Må bare fortelle om ei jente i den første timen min på skola... Hver morra har a med seg frokost som a spiser der og da. Og du kan jo gjette hva det er?! neiii, jeg tror ikke det! hehe, ho har faktisk med seg (det samme hver dag), RED BULL og CHEETOS (altså ostepop) til FROKoST!

1 kommentar:

Anonym sa...

Fint å høre fra deg. Dere har det varmt, skjønner jeg. Vanskelig å sette seg inn i.
Nå er det marken, strålende vær, masse folk.
Til helga har Harald gjebursdag og han blir med B.+ L.og He. +Fl. til Storefjell. Jeg passer gård og bikkjer.
Hilsen bestemor.