lørdag 21. februar 2009

Fæshån sjov!

I går spilte vi kamp, i dag, lørdag, så sto jeg opp kl 10 og sa ha det til gjesten vår som skulle videre til CA i dag, men får besøk igjen på onsdag. Etterpå skal jeg være med ei venninne på Fashion show alla noe dansing på Plano HS (altså ikke skola mi, men rivalskolen;). Det tror jeg kommer til å bli kjempemorsomt!
 Vi kom akkurat hjem fra en "piano-butikk", min vertsmor har alltid hatt lyst på ett og i dag dro vi for å se på ett. Tror de ender opp med å kjøpe et piano som heter "Boston", det er litt større enn et vanlig piano, men ikke veldig stort også kan man plugge i en Ipod, så den spiller for deg! hvor kult er ikke d;)
etterpå var jeg med Steven, Jase og Chase til en butikk med masse rare saker i og nå skal vi til å spise litt pizza! så får jeg vel gjøre meg klar! I morra skal jeg møte ei venninne, Mikala, og vi skal se "He´s not that into you", mens på kvelden så kommer det noen flere folk over på middagsbesøk her!:)

2 kommentarer:

Alexandra i USA sa...

jeg har og sett he's just not that into you! enjoy, den er skikkelig bra! -og deprimerende om du ikke har kjæreste...hehe :P FLORIDA BABY! omg <3

Anonym sa...

Moro å høre fra deg igjen. Skjer noe hele tida og det har du nok ikke noe imot. Fint du koser deg.
Alt vel her, Ha. er på kortkveld, jeg syr og leser, har det ok.
Barna dine og jeg har vært på langtur i dag. Nydelig vær, fin temp. Klem fra bestemor.