søndag 25. januar 2009

2nd place

Vi vant ikke... men vi kom til finalen! Vi tapte 2-1, som var utrolig kjipt..men men. Marcus- som er navnet på d andre laget- scorte 1 mål også scorte vi 1 også scorte de ett til og i 2. omgang spilte vi 0-0, men vi fighta i hvertfall til siste slutt! Semifinalen ble derimot avgjort med "Shout out"- som vi vant på:)

Litt sliten nå, og 6 blåmerker på beina( små, vel å merke) + at jeg fikk brannsår på kneet da jeg glei bortover kunstgressbanen, som var mindre deilig! så nå er d litt vondt å bøye kneet!

Neste uke er litt roligere, ikke trening mandag og ikke kamp før fredag, men på fredag møter vi samme lag som vi tapte i finalen mot, så det kan bli spennende!:D

Håper alle har det supert i Norge, eller hvor enn folk er, og har en fin uke! btw- takk for alle brev jeg har fått:) utrolig koselig, keep it coming! kos å høre fra folk:)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Aktiv jente!Stå på videre!Her er det fredelig, nydelig vintervær, mye snø,fint.Ailo er på tur med Hellik og Bjørnar, de har truger, men Ailo kjemper i laussnøen,tenker det er en sliten kar som kommer hjem i kveld. Harald skal på poker, jeg rydder i papirer.skal se TV.Klem fra bestemor.

Anonym sa...

Lise fyller 21 år snart og vi skal feire mens Bjørnar er hjemme. Stort selskap i morgen.Nå er borda pynta og alt klart.
Kaldt her nå, 20 minusgrader, sol og nydelig vær.
Venter å høre fra deg. Klem fra bestemor.

Anonym sa...

Selskapet gikk fint. Nå har både Hellik og Bjørnar reist, henholdsvis Thailand og Bodø.Stille her.Mye snø i går så Lise kom ikke opp, måtte ha hjelp av Thorbjørn.I morgen skal jeg til Tønsberg på MR.Gi lyd.
Klem fra bestemor.