søndag 11. januar 2009

First school day all over again!

assa pga den fantastiske rådgiveren min på Plano West Senior High så er timeplanen min helt annerledes fra i morra! At rådgiveren min er fantastisk, er ironisk ment.. Ho har ikke vært mye til hjelp, heller gitt meg flere spørsmål enn svar og er vel ikke den smarteste! Første skoledag når jeg sa jeg ville spille soccer, var ho ikke klar over at skolen hadde et girls soccer team (de har bare vunnet State 4 ganger!) og hennes mangel på kunnskap glimter til ganske ofte, her om dagen kalte hun Norge for Norwegia... jaja, anyway dette semesteret kommer til å bli annerledes for meg, faglig sett, fordi pga 1 nytt fag jeg ville ha, så måtte jeg bytte 4 klasser! I de 3 andre klassene har jeg fortsatt de samme fagene, men nye klasser. Så jeg grugleder meg til i morgen! I 4 av 7 fag (4 av 5 teoretiske fag) har jeg nye klasser! Det positive er jo at jeg blir kjent med en ny drøss av folk:) får bare ikke håpe jeg savner folka i de gamle klassene mine, for på denne store skola, med ulike lunsjer, får jeg nok ikke sett de så mye! menmen, vi får håpe at det går bra!

2 kommentarer:

Mette Sofie sa...

haha, norwegia har blitt kallenavnet mitt her. =P i dag spurte læreren min meg om jeg kan snakke norsk på ordentlig. øøøøh, jaaa.??? Jeg har bodd der i 17, liksom... hihi

<3 Klemmer

Marie sa...

hehee=) snakker du norsk på ordentlig?! neei- bare later som;P hehe.. jeg har ikke blitt spørt d, men blitt spørt hvaaa vi snakker, om vi snakker engelsk! ekke alle som har hørt om d norske språk gitt!