lørdag 3. januar 2009

Godt Nyttår!


Da er det snart slutt på ferien og snart skolestart. Juleferien har kommet og gått i en fei. Det har vært skikkelig deilig med en pause fra skole. Men vi har da hatt et tett program for det. Vi har farta mye i jula, opp tidlig nesten hver dag for å se og oppleve ting, så har ikke vært så mye tid til å "slappe av"! 

En kort oppsummering av ferien:

Fredag 19 des- var med på surprise party for ei venninne, opp tidlig neste morgen og tilbringte hele dagen i bil på vei til Colorado, neste dag kom Alexandra til Colorado (yey!) og vi var i Colorado i noen dager og ble vist rundt av kjentfolket-->


 og hadde det utrolig gøy(bakte pepperkakehus og lagde julestrømpe!), på julaften satt vi i bilen omtrent hele dagen, kom frem til Nebraska tidlig kveld og dro i kirka med mine "grandparents", neste dag var Christmas Day (= åpne pakker),


Vi var i Nebraska i noen dager og farta rundt der og møtte familie, shoppa og så oss rundt, hadde chinese gift exchange med noen familiemedlemmer, dro tilbake til Texas, hadde en "fjerde jul" der! :)


De siste dagene har Alexandra og jeg sovet ut litt, hengt med vennene mine, shoppa ++

På New Years Eve dro vi til downtown Dallas, det var gøøy:D

Etter å ha bodd med hverandre og vært sammen sammenhengende 24/7- så er det litt ensomt å sitte her alene når Alexandra har dratt. Vi sto opp 04.30 i dag og kjørte ho på flyplassen. Jeg begynner vel snart å snakke til meg selv eller no. Et pluss med at Alexandra har dratt er kanskje det at nå er det faktisk mulig å komme inn på rommet mitt uten at en masse kofferter, bager, julegaver og shoppingposer blokker døra;) hehee



Jula har uten tvil vært utrolig bra:) Jeg har hatt det kjempemorsomt, det tror jeg Alexandra har også:) og resten av familien!

Så må jeg takke de som har gitt meg julegave-TUSEN TAKK- blei skikkelig glad for alt jeg fikk!
Også en takk for alle julehilsner!

Pappa og Bjørnar har overført mange sånne små kassetter fra Bjørnar og jeg var liten til mange cd´er, og det blei jeg skikkelig glad for! Nå er det bare å snurre film!:)

Håper alle har hatt en fin jul og fått slappet av masse:)
Godt Nyttår:D

5 kommentarer:

Anonym sa...

Så moro det var å lese om juleferien din.Blir vanskelig å følge opp dette når du kommer hjem!Men veldig hyggelig at du får være med på så mye. GOODT NYTT ÅR, jenta vår.
Hilsen bestemor.

Anonym sa...

Har lest over julebrevet ditt igjen og syns du mer enn heldig som opplever så mye. Husk å takke "foreldrene" dine for alt de gjør for deg.
Hellik reiste til Bergen i dag, Bjørnar dro til Bodø i går.
Ha det godt,
hilsen bestemor.Savner deg.

Anonym sa...

Nå venter jeg på nytt fra deg.
Alt bra med Pluto og Ailo,de har vært på langtur i laussnøen med H. og B..Slitne!
Klem fra bestemor.

Marit sa...

Høres ut som du kost deg i jula Marie og det er bra :)

Marie sa...

det håper jeg du har gjort å, Marit:)