søndag 28. september 2008

USA

5 kommentarer:

Anonym sa...

Sånne kjekke jenter du er sammen med!
Moro å snakke med deg i natt. Godt å høre stemma di.I ettermiddag skal Pluto og Ailo være med på fotosesson fra datan til Hellik. Skal lære meg dette når jeg kommer hjem. Hellik kjører meg til Gardermoen. Snill.
Klem fra bestemor.

Anonym sa...

Så gøy å se på bildene dine!!
Nå sitter jeg å ser på Torsdagsklubben! Håper du har det fint!! :) Vi hadde det toppers på Storefjell i helga!! spiste masse god mat og kosa oss fælt!!

Savner deg snuppa :)
Er tomt her nå!!
Stoor klem <3
Lise =)

Marie sa...

hihi;) så bra:D torsdagsklubben?! er d gamle episoder eller er d starta opp igjen?;) du, nå må du gi meg noen oppdateringer på hotel cæsar her;P hva har skjedd?!!;D savner deeeeeeeeeeeg<3<3<3<3<3<3<3<3 hvordan går aloe vera salget?:D

Anonym sa...

Det har begynt nye episoder :)
hmm, skjer ikke veldig mye der egentlig!! Storm har fått seg dame, Pelle har starta med å spå på tlf :) også skal kanskje hotel cæsar rives for å bygge tre nye hoteller, men det vet vi jo ikke om kommer til å skje!! hehe!! Liv og Marius skal gifte seg. Og Julie og Vaktmesteren som er sammen med Juni har "gifta" seg for at Julie skal få adoptere! hehe!! Har da skjedd littegranne!!

Jo, salget med Aloe Vera går strålende :) er jo så gøy!! Vet du om FOREVER er kjent der du er eller??!
Har fri i helga :)
Åssen går det på skolen da??!!

Stoor klem fra Lise :)

Marie sa...

ojojoj.... drama drama drama;) hahaXD fra begynnelse til slutt:P

Forever, jeg har ikke sett det noe sted og host mum hadde ikke hørt om det, men kan jo hende at det er populært for det;)
Mary Kay er jo overalt, Mary Kay er jo fra Dallas vettu;) skole går bra, men må nedlegge litt hard work;)