lørdag 13. september 2008

After Hurricane Ike


Dette er et bilde fra Galveston, der ødeleggelsene er verst. Hørte på tv´en at det var "massive flooding" i Louisana, verre enn da Rita og Catrina tok turen innom.

Ødeleggelsene er mye større nærmere kysten. President George W. Bush har erklært Texas som katastrofeområde, og staten forbereder seg nå på den største lete- og redningsaksjonen i delstatens historie. Redningsmannskaper bruker nå båter, helikoptere og lastebiler med store hjul for å nå fram til tusenvis av strandede mennesker, skriver AP.

Her jeg bor går det bra. Heldigvis gikk den tropiske stormen forbi oss på østsida- noe som var veldig bra. Situasjonen hadde vært en helt annen om den hadde kommet på vestsida av der vi bor. For når den gikk forbi oss i øst, så bare streifet den oss. Det resulterte i masse regn, hardt regn og vind. Og ble ganske mørkt ute. Men alt er normalt igjen i dag, søndag, så skole i morgen! Var så mye som skjedde i går, i Galveston og i Houston og med stormen, og i tillegg hører man om togulykke i San Fransisco!

7 kommentarer:

Anonym sa...

Så bra at du lever:D
Blei litt beskymret når jeg så på nyhetene;)
Savner deg:)
Klem!

Marie sa...

heii Guri! så koselig å høre fra deg<3 jeg savner deg også!! masse=)
kleem<<<3

Anonym sa...

Nå er vi veldig letta. Blei jo så redd for deg og dine.
Snakka med Aud, kona til Sverre. Han savna sterkt Line og deg. Mange av de nye spillerne var slappe til å møte opp, og ingen tok ansvar når han ikke kunne møte.
B. og jeg
savner den daglige kontakten, ditt gode humør og, ja, kort sagt HELE DEG.Bestemor.

Anonym sa...

Godt å høre at alt er bra! Savner deg søta<3
Du aaaner ikke hvor mye jeg gleder meg til JUNI:)

Marie sa...

Du aner ikke hvor mye JEG gleder meg til juni!!;Phahaa<3

Anonym sa...

Jeg venter gjester i dag og har plukka høstfarga greiner og gjort det hyggelig i Størhuset. Bakt eplekake.
Tenker på deg. Klem fra S.

Marie sa...

Jeg har ogsååå lyst på eplekake!!:D Tusen takk for brevet! Det var fint! (ps, kan godt sende litt eplekake også;)hihi