onsdag 17. september 2008

Noen pics;)




















7 kommentarer:

Anonym sa...

Såå mange artige bilder! det ser varmt ut. Og kjempestore matporsjoner.Kjekke jenter og så søt lillesøster! Takk!
Nydelig vær i dag. Skal på tyttebærtur til Fossan med gjestene mine.
Klem fra B.

Anonym sa...

Sååå fine bilder :)
Såååå søt lillesøster du har nå!!
hihi!!
HAr du kjøpt deg Shox??
Stooor klem fra Lise <3

Marie sa...

takk:) hihi, det er varmt også!;P jeg har kjøpt meg shox ja! meen de var vanskelig å få tak i! jeg hadde lyst å lilla, for de så jeg i RI, men ingen hadde det, så ble rosa!hahaXD bare noen og 200 kroner:P hva koster de i Norge?!

Anonym sa...

Okeii :) de var veldig fine!!
Det spørs liksom litt på tyen, for noen koster 1000 kr og de som er bedre koster fra 1499 til 2000 kr ;)
Der gjorde du et kupp :-) hihi!!
Du har det bare bra fortsatt??
Klem lise :)

Marit sa...

Så mange fine og morsomme bilde Marie. Ser ut som du storkoser deg i USA. Klem :)

Marie sa...

wow- ja trodde det var noe sånt ja;P hahaXD 200 vakke så ille;P har det fortsatt bra;) vært å sett på halloween kostymer i dag!:D hakke peiling på hva jeg skal velge....:O

Marie sa...

Takk skal du ha, Marit!!:D Håper alt står bra til med deg!:)