onsdag 10. september 2008

Savner FREIA MELKESJOKOLADE<3

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hei. Har nettopp spist Freia Melkesjokolade. Det smakte godt. Mmmmm. Vi reiste fra tropevarmen i Bergen i dag tidlig til kulden på østlandet. Florbela har ikke vært her siden du reiste. Koselig for de borti med litt besøk.
ps. hadde de fine øredobber på meg idag...var kjempe fin!! kan du sende mail adresse til bestemor? hennes mail er s.wingestad@live.no eller på sms..hun er blitt hot på pc. Vi kommer snart med sjokoladen. Kjempeglad i deg. Stor klem fra F og H.

Anonym sa...

Hei og hopp :)
morsomt å lese innleggene dine!!
Endelig er jeg ferdig som lærling!! Det var godt!! Veldig fornøyd med karakteren, meget godt bestått =) går d ann å sende en skjokolade til deg?? i så fall vil jeg gjøre det :) hehe!!
Tuuuusen takk for den kjempe fine spenna :) den passa utmerket!!
Morsomt å se bildene du sendte, sååå fint huset du bor i er :)
Stooor klem fra Lise!!

Marie sa...

Hei og hopp:) hehe..! GRATULERER!! Så deilig! kjempebra jobba:) nå blir det andre forhold å forholde seg til!!:D:D:D:D:D:D:D og du har en utdannelse;D jaaaaaaa - gjør det!thihi! du vet adr mi, så det finner vi snart ut;)hahaXD bra du likte den;) tanken som teller vettu!

min mailadresse er: marie_91_@hotmail.com

veldig koselig;) fikk enda mer lyst på melkesjokolade nå;) <3<3<3<3

Mette Sofie sa...

jeg oooog!!!
<3 Melkesjokolaaaadeeee <3
(glad alt er bra med deg og det rundt deg etter Ike, da!!! Håper det fortsetter slik!!!