lørdag 6. september 2008

Halloween is here...!


Jeg vet det har gaatt litt tid siden sist jeg skrev, saa det er bare aa beklage! Siden skola har starta saa har det vaert nok aa henge fingra fatt i. Siden soccer er d siste "faget" jeg har paa skola, er jeg ikke hjemme foer ca. 5. Etter at middagen er spist og og leksene er gjort, er det ikke mye igjen av dagen;) Det er nok quiz'er og tester paa skola, heldigvis har ikke jeg en fast quiz i ett spess fag hver dag (for d har jeg hort folk har hatt/har). De forste 6 dagene paa skola, hadde jeg 3 historie quizer/prover! Jeg har naa gaatt 2 uker paa Plano West, og har ogsaa hatt 2 matte tester + 3 andre tester. Uvant fra Norge!hehe, men er ikke saa ille som det hores ut som;) heldigvis er testene multiple choice;D Stor skole = mange folk. Hilser paa nye folk hver dag og husker 1/10 av dem.. er litt flaut aa sporre noen naar jeg har hengt out med de i 1-2 uker om "what's your name again?"hahaXD Mye som har skjedd i siste! Gaar ikke saa langt tilbake i tid... I gaar hadde vi pep rally paa skola- det var kjempeartig!! For de som ikke har peiling paa hva pep rally er (jeg hadde aldri hort om det), saa er det saann at hele skola samles i en svaer gymsal, hvor cheerleaderne, the Royales + bandet underholder, og selvsagt, fotballaget (grunnen til at vi er der)! Det er pep rally paa skola hver dag fotballaget har en hjemmekamp. Saa i gaar kveld, i ca. 3 timer, braket det los!! og faktisk saa ble det seier paa ulvene;) det var liiv:D:D I kveld har vi hatt besok av to andre utvekslingsstudenter her hjemme, to tyske jenter! Grilling og bading:) var noen ganger de hoppa over til tysk, saa maette konsentrere meg litt mer om aa forstaa hva de sa, men;0 lol

fikk my first piece of mail today! koselig brev fra bestemor og nyheter fra hjemmetraktene;D Er stas aa faa brev! hvis noen gidder aa sette seg ned aa skrive noen ord, blir jeg overlykkelig;)
(adr er forresten
5105 Mustang Trail
PLANO, TX 75093
USA)

-haaper dere ikke har glemt navnet mitt enda;P

I dag har vi ogsaa faatt tak i en tlf til meg:) - en motorola... det er det som er "in" borti her.. de fleste har en klipp-klapp tlf motorola, eller LG. Telefonen kosta saa mye som firehundreognoenkroner + hundrekroner for abonnement...;) Halloween har allerede kommet i hyllene paa Wal*Mart!! hehe- det er 2 mnd til;) tror de starta aa selge halloween-ting for allerede en uke siden:)

8 kommentarer:

Anonym sa...

God morgen. Artig å se bildene fra det du holder på med.Her har vi hatt seinfrokost med Lise og Bjørnar. Skal rydde litt gress rundt husa og klippe plen nå. Merker at høsten nærmer seg. Følger med på orkanene som hagler innover USA. Håper de vinkler unna dere.Ønsker deg en flott og fin dag. Morgenklem fra P.

Anonym sa...

Så koselig med brev og bilder.Såå stor skole. Og trivelig hus du bor i.
Jeg trimmer "barna" dine hver dag.Pluto er stiv og halter litt.Kostholdsråda funker best på den som trenger det minst.
Jeg har finni bra med sopp i dag.Fin tur over til Vatnebrynvannet.Klem fra bestemor.

Marie sa...

Det var kjapp respons! Bra at dere likte bildene! Her, jeg vet ikke om d kaller det host her enda jeg, det er jo over 30 grader omtrent hver dag, sa for meg er d ikke helt "host-vaeret" enda, men;P ja, er en hurricane som heter Ike, eller d er en kategori 3, saa den kan ikke kalles hurricane enda, men den kan treffe New Orleans eller lenger vest, men d vi merker oppi her, er i saa fall en del tungt regn + vind. Det er bra ingen har stjaelt soppen din da, bestemor;Phaha... Savner baade dere og hundene masse!

Anonym sa...

Ser på TV at orkanen nærmer seg Texas. Liker det ikke.Men håper far sjøl får dere i sikkerhet. Redd for deg.
Regn og tåke her, men alt vel.Stille etterat alle helgegjestene har dratt til sitt.
Savner deg. Klem fra B.+B.

Anonym sa...

Tenker på deg. Har du det bra?
Regn og tåke, men vi har gått en lang tur og plukka fine kvister med høstfarger.
Klem fra S.

Anonym sa...

Tenker på deg. Har du det bra?
Regn og tåke, men vi har gått en lang tur og plukka fine kvister med høstfarger.
Klem fra S.

Anonym sa...

Hei Marie.
Følger stadig med på bloggen din.Høres ut som du har en hektisk men at du trives og har det bra.Dagene og ukene går fort snart har dere vært borte i tre mnd. Savner Line, deg og de andre som var innom her hjemme.
Ha det bra så lenge.
Klem Bjørg

Marie sa...

hei alle sammen! jeg har det bare bra, håper alt står bra til hjemme også!:D savner dere også:)