søndag 28. september 2008

Trying out costumes for Halloween!







7 kommentarer:

Anonym sa...

Hoi,hoi. Koselig med en prat igjen. Har hatt en fin helg i Hallingdal.Fine høstfarger i fjellet nå.Det blei 41 mil i dag før jeg var heime. Fine og stilige klær dere har.Dere passer som modeller. GID. Stor klem fra P.

Anonym sa...

Så flotte jenter!
Du får oppleve mye spennende.
Blir det mye handling?
Jeg pakker og gjør klar for avreise til Tyrkia.Må overnatte på Gardermoen for vi må møte kl. 4 om morran.
Ha det veldig, veldig bra.Prøver å nå deg derfra, men veit ikke om jeg får det til. Klem fra bestemor.

Marie sa...

Det blir litt shopping i noen av helgene ja:D GOD TUR til Tyrkia!!:) kjempeglad i deg:)

Anonym sa...

Hei Marie! Ser innom sidene dine jevnlig. Moro å se hvordan du har det. Så mange flotte kostymer! Kjersti har høstferie nå og dro til stavanger på lørdag med Cathy, og videre til Marit på Sand dagen etter. De kommer hjem med natt-toget fredag morgen til Kbg.

Da har jeg informert H om 4H-festen som er flytta til laurdag 18.okt. Klem fra Torhild

Marie sa...

Hei Torhild! Så koselig å høre fra deg! Håper dem hadde en fin tur da! :D Virker som om Marit liker seg også:) ja, det er bra du holder han oppdatert! hahaaXD hils ole!:D og lykke til med høstfesten!! forresten, om pappa jobber den dagen høstfesten er, har oda g vært snill og sagt at da tar hun med prosjektet mitt:D

Anonym sa...

Et 4H-spm! Var det sølvmerket du manglet? Det er nytt merkesystem i år, så da skal det merket som mangler deles ut dette året. 4H-klem fra Torhild

Marie sa...

det er sølvmerket ja tror jeg!:) så ikke spm ditt før nå!:D