onsdag 8. april 2009

DINOSAUR!! & Kong Harald + Dallas cup


Okay, har skjedd litt den uka her! Okai, de fant det egentlig i januar, men har ikke kunnet ha gått til pressen med det før de hadde fått researcha det! En av biologiklassene var ute og rota i jorda en dag og det var faktisk ei venninne av meg + ei anna ei, som fant et bein. De viste det til biologilæreren og jeg ble fortalt at ansiktet hans hadde sett ut som om de akkurat hadde vist han en billon dollars!! gjett hva de hadde funnet da!? DINOSAURbein! på SKOLEOMRÅDET vårt! (så er skoleområdet stort! husker når vi blei kjørt hardt med fitness før kampsesongen, så måtte vi jogge/løpe rundt skoleområdet. gjett hvor lang tid det tok?! 15 min! bare google earth det- Plano West Senior High).
Anyway- fossilet er beregna å være 85 milliARder år gammalt og her vi bor er det 600 f.o.h, og det fossilet har vært 300 feet under sea level, så betyr at det har farta 900 feet! og nå har sett dagens lys! Det er litt vilt å oppleve sånne ting da;)

På radioen i går btw, var det et spm om hvem som var konge i Norge, og han som svarte riktig fikk en gratis tur med cruise!! wohoo go King Harald

Etter treninga i dag dro vi for å se lady volves spille softball! hvis du vet hvordan baseball funker, skjønner du at kampen ble kort og hadde mange strike´s når de spilte unna de 3 første inningene på 15 min!!

I dag ble jeg nesten kjørt over av en golfbil! lol jeg var på vei til the gym og tok en snarvei.. assa det er mange meksikanere som kjører rundt på skoleområdet i golfbiler (plukker opp søppel med staver o.l.  så da må man visst være på vakt!:O

1222_dallas cup logo.JPG.jpg

Hørt om Dallas Cup? Gå inn på dallascup.com 
Det foregår her disse dager. Om du ikke har hørt om det, er det en stor fotballturnering (ja, jeg snakker soccer nå) hvor mange proffe lag fra hele verden møtes. Vi snakker AC Milan, Manchester City, Sao Paulo, Dallas Texans Red, Vancouver whitecaps, Eintracht Frankfurt ++ og ++
Er et par av varsity gutta på soccer laget til West som spiller for et par klubber som er med. De er utrolig gode. Har derfor lyst til å ta meg en tur. Har i hvertfall lyst til å dra søndag for å se finalen i super-group (det er de beste på en måte), når det er så nærme her jeg bor, og billettene er ikke prisa så halvgæli=)


1 kommentar:

Sigrid. sa...

Så utrolig tøft! :-D