tirsdag 31. mars 2009

Britney Spears in thaa towwnnn

Tror det er omkring NÅ at showet starter downtown. Noen av venninnene mine fikk faktisk tak i billetter i tide før de ble revet bort! Har ikke sjekka men det er bare rundt 50-60 000 plasser i "the American Airlines Center" hvor showet tar plass og siden det er så få plasser er nok billettene "rimelig" høye;) (ikke det at det skulle være noe problem for rikmannsbarna borti her). Tenkte at når jeg og britney like så godt var i sammy by til samme tid, så kunne vi jo møtes for lunch, så vi skal møtes på the plaza hotel downtown kl 12 i morgen;) kan jo bli koselig

På søndag var det blå, skyfri, himmel og deilig temperatur ute, så var ute hele dagen! Først satt jeg litt in the backyard og leste før jeg senere tok med meg en av hundene på tur til parken. Ble borte en drøy time, før jeg kom hjem og fant ut at jeg ville ta en tur med den andre hunden vår også! Jeg fulgte litt andre gater enn før og endte opp med å finne en skikkelig fin og stor park ikke så langt hjemmefra med et par, små, "innsjøer" med fontener i:) skulle egentlig ha møtt noen jenter fra laget for å trene men så hadde noen church, andre bursdager eller andre appointments, så tider var all over. Dermed ble det avlyst..

I morgen har jeg football practice X 2 og må prøve å få rydda opp på rommet mitt og flytta alle sakene til kontoret, fordi vi får besøk senere i uka! Så da flytter jeg over dit så jeg tar sovesofaen og de får en queen bed som er litt bedre for 2 personer:)

I dag skal jeg prøve å legge meg litt tidligeeere. Skal ikke si tidlig for det blir det aldri... Snakka med både pappa og Line på skype i morra, og prøver å få snakka med Line igjen nå som planlagt, men skype er helt messed up for tida, viser bare "connection lost" hele tida, eller så hakker det el.... jaja.. snakka også med Anders på søndag! Så det var koselig å høre hvordan han hadde det:)

Snart påske også! Gleeeder meg:D men er ikke noe ferie for min del:( men får neste fredag av! yeyy.. hehee.. men de har i hvertfall nok med påskedekorasjon overalt, så de har da ikke glemt påsken selv om det ikke er noen ordentlig høytid her. Før påske skulle jeg sende mail til rådgiveren min, Hanne Berit, på KVS med fagene jeg vil ha neste år. Så innen de neste 48 timene må jeg ha bestemt meg! Litt vanskelig siden ikke helt vet hva jeg vil eller hva man gjør i de fagene jeg kan velge og de valgene jeg ender opp med kommer jo til å påvirke hverdagen min ganske bra neste år!!

Da får jeg se om jeg får kontakt med Iowa igjen, eller om skype skal krangle mer med meg!;)




3 kommentarer:

Anonym sa...

Full rulle hos deg. Så koselig at de har to hunder.Barna dine får lite trim for tida for det er så glatte veier, men det er bart fra Bringe, så nå forsvinner snøen snart her også.Påsken nærmer seg,sol og godvær. Klem og hilsen fra bestemor.

Anonym sa...

I kveld kommer Hellik. Koselig.
I går hadde vi selskap, ordentlig trivelig. Skal hilse fra Kirsten S., hun blir pensjonist fra høsten.
Pluto, Ailo og jeg har vært på langtur i dag, kan gå på skaran.
Klem og hilsen,bestemor.

Alexandra i USA sa...

bilde av waikiki beach hawaii...?;) nice