fredag 13. mars 2009

SPRING BREAK

Starter i dag min første ferie siden jul! skal bli deilig! :D


Skola var chill i dag, de 4 første klassene så vi bare filmer og gjorde ingenting! I min første time hadde vi ethnic food day, så jeg lagde vafler i går som jeg tok med, og de falt i smak!(blant annet av Nicole på bilde over!). Smakte på peanut butter fra Australia- heeelt forferdelig!! lukta som hundemat og var bare ekkelt! hehe ellers smakte jeg også noe meksikansk popcorn (var som hvite bønner) og noe stæsj fra Hellas og Korea:) 
I engelsken så vi slutten av "The Skeleton Key"- har sett den før og den er bare kjempebra! Hvis du ikke har sett den anbefaler jeg det på det sterkeste:) på slutten sitter du bare "ahh..nå skjønner jeg!" hehe  mens i historie så vi "Remember the Titans"-bra film det å!:D



Vi hadde study hall i 4 time, og da satt bare jeg og Nada og hørte på musikk og surfa face;)



Nå er det snart pizza før jeg skal på kino! I morra skal jeg til IKEA (!) med vertsmor og lillesøster også tror jeg vi skal til en fotograf. Senere skal jeg til Kimy, ho har en sleep over og søndag tar vi en tur downtown Dallas=) Mandag og tirsdag har jeg trening og kamp, mens onsdag tar vi turen til San Antonio. Så da vet dere hva planene mine er de neste dagene!

Legger ut noen bilder fra dit vi skal dra til uka:










Det ser jo fint ut, får håpe at det er like bra i virkeligheten!:D
Koselig med mail og meldinger<3
Vi snakkes:D

3 kommentarer:

Anonym sa...

Så artig å lese om ferieplanene dine!Fine bilder! Stoort!
Det er søndag og jeg har vært på Holtefjell og trimma sammen med Randi. Nydelig dag!Pluto og Ailo følte seg snytt, men jeg får ta det igjen en annen dag.Jon har brøyta så flott turvei
Snart kommer Bjørnar.Koselig!
Klem og hilsen,bestemor.

Anonym sa...

Hei. Artig Norge film fra Youtube. Har liggi med influensa i 5 dager nå, så nå begynner jeg å bli lei.Er heldigvis på bedringens vei.Skal til kiropraktor i Oslo på torsdag.Har lyst til å besøke båtmessa på Lillestrøm i samme slengen.Få litt bøljer i håret og vann i knea.Skal på kurs til båtførerprøven i helga. Håper du får noen fine fridager og en fin tur til San Antonio. Snakkes seinere en dag. GID. Klem fra P.

Anonym sa...

Såå fine bilder ;)
Stooor klem fra Lise :D