tirsdag 24. mars 2009

Livet er fullt av utfordringer

Når jeg kom på skola i dag ble jeg møtt med et nytt syn! Jeg har en skikkelig cowboy-lærer i 1.time og han har hatt langt, tjukt, hår over skuldra så lenge jeg har kjent han. I dag hadde han kort hår! Var bare rart, var liksom en ny person, kjente han ikke igjen;)
Å ja, en morsom ting jeg må fortelle! I dag leste vi noe av Roald Dahl i engelsk!:) det er artig å se hvordan gode historier er spredd utover verden;) hehe.. men det vi leste var "Lamb of Slaughter" og handla om en gravid kone som ble forlatt av sin mann, og drepte han med et lammebein og senere spiser politiet opp våpenet! Utrolig bra short story:)
Etter skola møtte jeg Dora & Mikayla og vi hanged out, kjøpte is før powder puff trening (banana fudge- var d-i-g-g). Hele laget, dvs alle 9 utenom Quinn som var på skiing trip i CO, møtte opp. Vi trente i en drøy time. Alle teamene for turneringa var der og jeg troor vi ligger one step ahead of the others.. De andre jentene sto bare i flokk og ble underholdt av en senior boy som spiller football for west, kanskje kasta en ball i blant. Vi trente derimot på ting vi lærte av Coach Chris 1 & 2 på søndag!
Etterpå fortsatte vi treninga i parken hvor coachene møtte oss. Vi trente defense og div. Startposisjoner. Jeg ble bedt om å pushe den ene coachen bakover når vi attacka for så å løpe past han. Jeg gjorde det et par ganger, men det var ikke bra nok. Så når han blåste i fløyte løpte jeg alt jeg hadde og bare krasja inn i han før jeg løpte videre. 3 ganger. Så hardt skulle det være. Jeg følte jeg hadde løpt på veggen etterpå..!!
I løpet av hver trening er det en jente som begynner å gråte pga Coach Chris. Han er streng og rett fram ærlig og hele teamet blir straffa om noen mislykkes i noe. Så pga av noe en jente hadde gjort, fikk Coach Chris oss til å løpe i dag.
Etter et par timer avslutta vi og Kimy og jeg dro innom Target på vei hjem. Måtte handle inn litt til min host mom sin bursdag i morgen!=)
Så etter litt American Idol, kveldsmat og en varm dusj er jeg klar for senga;)

1 kommentar:

Anonym sa...

Artig å lese om alt du er med på.Fortsett med det.
I går hadde jeg en flott dag, var med Folkeuniversitetet til Oslo, En guida tur om kjente arkitekter og bygg;Stortinget, Universitetet,Nasjonalteateret, Rådhuset m.fl.,avslutning på Arkitektturmuseet med utsøkt middag.Snø i dag.Florbela kommer.Klem fra bestemor.