søndag 22. mars 2009

Totally unexpected!

I dag så våkna jeg opp etter nesten 12 timer med søvn, for det har ikke vært mye av det i ferien! Jeg grabbed a bite og fikk slengt på noen klær før Kimberly henta meg og vi i dro i parken hvor vi skulle trene litt fotball siden vi har en turnering på skola om litt over en mnd! Jeg snakker amerikansk fotball, og det er ikke så enkelt som det ser ut som, og det ser heller ikke så enkelt ut heller;P Og vi må jo trene laget vårt fordi det hadde jo vært gøy å gjøre det litt bra i denne turneringa! meeeen....

Da vi kom frem (vi var tidlig ute og bare Robyn + vår "coach" (Chris) for dagen, han som hadde sagt han hadde lyst til å trene oss var der) møtte jeg Chris. Vi som var der gjorde noen drills og senere kom resten av laget. En annen fyr som også heter Chris dukka opp og skal visst også være coach for oss. Han har spilt for Plano West Football før. Chris nr.1 har også erfaring + at han hadde med seg 2 kompiser som hjalp litt til. En av de spilte for Oklahoma University, og jeg har hørt de er veldig gode. 

Kort sammendrag; vi var der i 4t og ikke bare gjorde vi drills og litt scrimmages, men vi måtte løpe. Han starta med sprinting og vi måtte løpe om kapp med hverandre og han tok tida, så han kunne plassere oss og finne ut hvor på banen vi passa best. Jeg var nest kjappest og vet ikke om det er hvorfor, men ble plassert som receiver! Det vil si jeg skal beine og prøve å fange ballen quarterbacken kaster til meg;)

Vi skulle si "Yes, Coach" etter hver gang han sa noe til oss og hver gang noen messed up i en drill (og mange hadde aldri gjort noe lignende før) så ble vi straffa med up-downs (du står, han blåser i fløyta, du beveger beina og arma, liksom småjogger på flekken, han blåser igjen og du kaster deg ned på bakken med hele kroppen nedi før du kommer deg så raskt du kan opp på beina igjen!) skal si beina klødde litt med å kaste seg ned på gresset så mange ganger...!

Etterpå hadde Chris og Chris planer om å dra på starbucks og vi var welcome til å joine. Dermed endte det opp med et teammøte der! Vi ga feedback til coachene og de fortalte oss om planene videre osv. Vi prøvde også å komme opp med et teamnavn, men det var ikke så enkelt! Honeybees og The Powder Puff girls var noen forslag, men vi må vel ha noe mer macho. Så etter å ha slurpa opp min Caramel-Mocha-Frappuchino og de andre sine, så var de fleste klare til å heade hjem, klare for en ny uke:)

Ingen kommentarer: