fredag 10. april 2009

7 blåmerker, et hevet kne, forslått håndledd og 3 brannsår senere

= amerikansk fotball!
idag barnesatt jeg fra 08.30 (sto opp kl 7 da, måtte fikse noe saker) Dette er påskeferien min! woohoo- fri 1 dag=) barnesatt til 14.30 , altså 6t og fikk faktisk 50 dollar:D:D yey! de spørte hvor mye jeg ville ha i timen, men jeg bare sa de skulle gi det de følte for=)
dro i parken og trente amerikansk fotball i 3 timer faktisk!! ei av jentene på laget er så redd av meg når jeg spiller defense, fordi vi takla hverandre og jeg bare kasta meg på folk hvis jeg måtte for å få dem i bakken ikke sant! hehe så de på laget kaller meg et beast.. agggresiv. så det er bra i denne sporten! husker i hvertfall jeg har hørt av guri at jeg kan være "voldelig"noen ganger haha, så her kommer det gått inn;) 
kl6 dro vi til robyn og spiste pizza, spilte wii (mario cart), dro ut å kjøpte youghurt-iskrem!digg:) innom chick-fil-a
dro tilbake, spilte "fussball" du vet fotball med menner på stang og du må vri rundt og slå ballen i mål! + poker litt (vant vi? nei da)
så dro hjem
så så jeg med host dad på et program på en science kanal. var om noen menn fra AKER KVERNER som satte sammen en plattform som skulle ut i barentshavet for de neste 20 åra (dette var i 2009). interressant, veide jo så mange tusen tonn atte, artig å høre norsk på tv´en!!(var jo tekstet selvfølgelig!) skal dusje og legge meg nå!

Snakka med jentene på skypern i går! det var koselig det! vi lo godt, men husker ikke av hva:)
Et bilde tatt i Noreg og ett i USA;) (btw, ene bilde er større fordi tatt fra face)

jeg ønsker dere ikke bare en fin, men superekstraduperfantastiskfenomenalbrilliantdag;) 

10 kommentarer:

Anonym sa...

Det skjer hos deg, skjønner jeg.Du blir farlig å spille mot i Svene I.L.
Vi har nydelig påskevær, har vært til Ørsteintjenn med barna dine.Fornøyde!
Det er flere som følger med på bloggen din. Anders har besøk fra Norge nå.Klem og hilsen, bestemor.

Line litt lenger nord sa...

hahaha :) men var det gøy å spille football da? btw.. trodde det supposebly "flag"football jeg ;) hihi-- tid til å skype litt snart? love

Line sa...

=var flag football

Marie sa...

ja, det er det!! ja, men det er bare kampen, dette er trening og da gjør vi det ordentlig! har alltid tid til deg<3 stemmer for man el tirs!

Marie sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Anonym sa...

Sender deg noen ord før jeg legger meg.Harald er forkjøla og holder senga.
Så er påsken over,har vært ei fin høytid.Minker på snøen. Bra, nå er det nok vinter.Såg på værmeldinga at det er sol og varme i Dallas.
Klem fra bestemor.

Anonym sa...

Lørdag ettermiddag, Tore og Peter har nettop reist, Bjørnar har også vært her.
Nå skal jeg slappe av litt. Det er mye å ordne med ute for tida og få om oppgavene.Fin tid, bekkene bruser og den første hestehoven står på kjøkkenbordet. Trivelig!
Har du det bra?
Klem og hilsen,bestemor.

Anonym sa...

Sitter og skriver brev til deg.Slo opp på bloggen og såg om det var noe nytt fra deg!I dag fant jeg hvitveis og natt-ogdag.Koselig.Hilsen bestemor.

Marit sa...

Du er søøt! <3
Savner deg!

Anonym sa...

Nå venter jeg på nytt fra deg.Håper det kommer i løpet av helga.Jeg skal på tur til Tønsberg, nærmere bestemt Bolærene,ei spennende øygruppe,i morgen.Tidlig vår der.Men i dag har bjørkene blitt temmelig grønne her og.Langtur med barna dine i dag.Klem fra bestemor.