tirsdag 28. april 2009

Swine Flu

_45706004_pigs466230.jpg

Akkurat nå er det mye snakk om akkurat det. På nyhetene her sa de at i Mexico var det 152 mulige dødsfall pga swine flu, og det kan være 66 ikke dødsfall, men tilfeller av det i U.S. nå da. Det er en skole ikke langt herfra, Richardson, som er blitt stengt pga at en gutt som går der "kanskje" har det, så nå er skola stengt og de sprøyter hele skolen for å få rensa den om det skulle være noe der. Så mye styr, men det kan jo gjelde menneskeliv så det er vel ikke så overdramatisk.. Men hører mye om å vaske henda hele tida, ikke klemme og div. Tror det er rundt 4 skoler i Dallas-Fort Worth området som er stengt. Jeg vet ikke hvor mye de snakker om dette på nyhetene i Norge jeg, men det hele skulle vel ha starta med noen elever som var på skoletur til Mexico og tok med seg denne influensaen til USA også:/

Annet som skjer, er Demi Lovato konsert her nå blant annet!

demi_lovato.0.0.0x0.300x300.jpeg

Jeg skal bare på skole i 3-4 timer hver dag resten av uka:) DEILIG! 
1.15 - 4.10 ons
12.15- 4.10 tors
12.50- 4.10 fre!

Fikk akkurat mail av Roni, min IEC (det er liksom dama som skal ha vært "ansvarlig" for meg mens jeg har vært her) og ho sendte ut invitasjoner til hele gjengen med EF sine exchange students, om en get-together (den siste kanskje) i Dallas den 6 mai:D blir gøøøy!:D
Da får jeg sett denne gjengen igjen:

:)

Også er det ei fantastisk jente som fyller 18 i dag! HAPPY BIRTHDAY LINE!:D kos deg på det fulleste;)




Ha en fortsatt super dag alle sammen:)

1 kommentar:

Anonym sa...

Vi hører mye om svineinfluensaen her også.Noen norske turister er isolert,men det er ingen sikre tilfeller her i Norge.Utrivelig i Texas, dere har det nærmere.Be care!
Fuglesang og nydelig vårvær,bjørka er grønn,vårblomstene i fullt flor.Herfrid kommer snart,konfirmasjon i Kongsberg.Klem fra bestemor.