lørdag 5. juli 2008

Velkommen til min side;)

jaja, da følte jeg at det var på tide at jeg fikk meg en blogg;) kanskje spesielt siden jeg drar til USA om kort tid (under 2 uker!) og da kan dere følge med på hva jeg gjør der! Jeg skal prøve så godt jeg kan på å legge ut innlegg innimellom, i hvertfall hvis det skjer noe som er litt artig å vite om da;) Jeg reiser 19. juli kl 13.45 med Air France fra Gardermoen, hvor flyet mellomlander i Paris. Men før jeg drar til min vertsfamilie, så skal jeg på camp på Rhode Island!! Det gleder jeg meg utrolig til, er overbevist om at det skal bli 2 supre uker:) Både Line og Anders skal på camp, men Line og jeg skal på Bryant camp, mens Anders skal på en annen camp (norwich?) i Vermont. Jeg tror det blir gøy på camp, uansett hvor man er på leir. De siste 14 dagene i Norge (på ETT HELT ÅR) blir brukt til å være med venner og besøke familiemedlemmer. Jeg burde også kanskje begynne å pakke snart?

Ingen kommentarer: