søndag 27. juli 2008

Activities, Boston & Softball

BOSTON



De siste dagene har gaatt saa fort, er rart aa tenke paa at det bare er 6 dager til vi skal dra herfra! og bare 5 dager til bursdagen min! Jeg gleder meg. Til alt:D


Paa onsdag sto jeg og Alexandra opp 06.15. Vi sto opp FRIVILLIG for aa JOGGE - spor legen min hva som feiler meg:P Motte opp saann 20 pers og vi varma opp sammen til lopebanen. Ble til at vi lop 7 runder paa den, det var en 400 meters bane tror jeg. Etter skola, som var chill, var jeg med paa arts and crafts - en aktivitet - hvor vi lagde smykker og kort osv.. :D


Jeg hadde ikke trodd det, men gjett hvem som sto opp 06.15 for aa jogge paa torsdag ogsaa - joda, det var meg og Alex. Altsaa, vi hadde nesten ikke noe valg fordi i dag skulle alle de andre jentene vaere med aa prove det ut! Baade Susanne, Lone og Mari og even Jorgen:O hehe.. Tror du det frista aa staa opp av den varme senga mi, naar jeg visste at det holja ute? Nei. Jeg tror ikke det! Naar det regner her - da holjer det liksom, regnet her i forhold til Norge er 10 ganger saa hardt og mye mere.. Ble kjempegoy da! Bare man kommer seg ut av senga;P Var paa skola. Vi har en gal tyskerjente i klassa. Ho heter Carola, men ingen greier aa si det, saa ho vil at folk skal kalle henne "Donna". Hadde saann leik i engelsken hvor vi skulle finne noen ting som alle paa gruppa likte, og jeg var paa gruppe med Patrick og Donna. Donna likte ingenting. Da jeg foreslo venner sa hun : "all my friends are bitches" og da jeg foreslo familie sa ho: "I hate my family". Jenta har tydeligvis problemer, noe vi merket mer av den dagen da hun senere i et annet fag sa at hun hatet landet sitt og flagget sitt (vi snakket om aa brenne flagg)! Hun er ikke saerlig populaer blant tyskerene kan du si;P heeh, nok om henne! Paa torsdagskvelden gikk Astrid, Alex og jeg for aa danse, var artig! og senere var vi paa "Cooking"! Da laerte vi aa varme opp en tortille lefse i panna og ta paa fyll! Det var skikkelig vanskelig. Vi lagde ogsaa SUGARcookies, det var en kakemiks som vi skulle bare adde eggs and sugar...jada.. De trodde ikke vi hadde vaert paa et kjokken for vettu. Senere var vi paa kino, saa "The Devil Wears Prada", fun:D

Paa fredag hadde room mate'en min bursdag, og jeg ga henne et kort, som hun ble glad for! Tok bussen til Boston og var der i 10 timer! Shoppa meg 3 t-skjorter, belte, oredobber og et kjede. Matte ha meg t-skjorte fra Abercrombie & Fitch og en t-skjorte fra Victorias secret, som det star Harvard paa! Harvard ligger i Boston, mange dro dit for aa se. Jeg derimot tilbringte mesteparten av dagen med Markus, Martin, Malte, Tobias, Bruno og Albin - sammen var vi norske, svenske, tyske og spanske! Vi gikk gjennom chinatown og Little Italy og over til U.S.S Constitution, en svaer baat! hadde det kjempegoy, legger ut bilder senere. Selvfolgelig var vi paa Starbucks, var Starbucks overalt!!:D Tror jeg telte 6 stk i lopet av dagen. Hadde kjempedeilig og varmt vaer:D Jeg gjetter paa 32 grader. kl 5 motte vi Susanne, Mari, Ole, Jorgen, Lone og Alexandra paa Hard Rock Cafe=) var vanskelig a faa bord til 13 pers, saa vi satt paa 3 bord. Bestilte California Club Sandwich, var driiitgod:D
Boston var en kjempefin by. Jeg likte den veldig godt!
Paa kvelden satt Alex, Lone og jeg 2 timer i gymsalen og saa paa basketball/gutter. Det er nemlig basketball camp for gutter i alderen 13-19 paa samme stedet som vi er paa!!:D

Lordag saa vi finalen paa basket campen og spiste brunsj med Jorgen. Skole til 05.00 pm, saa tok vi bilde av alle paa campen, dette kommer i Yearbook, som vi faar utdelt siste dag paa campen!! Paa kvelden joina jeg softball. Var kjempemange der, og trodde egentlig jeg bare matte se paa, men saa sier en dame at neste gang er det min tur til aa slaa! Jeg var litt nervos da, jeg skulle lissom treffe den lille ballen foran gud-veit-hvor-mange-folk. Han som kasta ballen til meg var ikke saa flink til aa kaste, saa han maatte kaste mange baller. Da han kasta ordentlig bomma jeg, saa slo jeg "Foul Ball", som betyr at jeg slo ballen utenfor banen og maa slaa om igjen. Denne gangen sa det pang og jeg traff skikkelig. Jeg blei jo litt overrasket over at jeg traff, og bare sto der. Alle jubla og laereren min ropte "Run, run,run"!!!hehe, var kjempe goy! var den forste som fikk en "home run". Etterpaa joina jeg aerobic med Patrick, ja og grunnen til at nettopp sikkert 40 jenter motte opp til aerobic, var nettopp Patrick. Han ligner paa Ashton Kutcher, skal legge ut bilde senere:P

I dag, lordag, har jeg bare spist brunsj og naa skal jeg paa skola! Etterpaa er det volleyball tournament, klasse mot klasse, og jeg gleder meg som en unge! og i engelsken skal vi spille baseball!:D:D

2 kommentarer:

Florbela sa...

Hei på deg!!!God jenten vår!!!
Meg og din far ser på bildene og på alt som du har skrevet...
Du er så kjempe flink!!!!! og det er så kjempe gøy for oss, her i lille Norge, å få med oss hvordan du har det...!
Deilig følelse å vite at du stor koser deg...og at du har fått et par venne...kanskje 4 venner.. he.he.he
Skal snart til USA :-)
Lufthanse streiker, men vi for se..
for ikke skrive til deg de første uken siden vi er på ferie, men kommer kraftig tilbake!!
fortset å kos deg masse!!!
Husk vi er ALL kjempe glad i DEG

Florbela sa...

Obs. glemte å gi deg DEG 3 gode råd 1.Spis så mye is du orker.
2.sov så lite som mulig.
3.bruk masse penger på vesker og sko.