tirsdag 22. juli 2008

Bryant Camp 2008!

hmm, hvor skal jeg begynne..:D jo, jeg har faat en roomie! Hun er tysk (selvfolgelig), fra Hamburg og heter Inka! Nesten alle, i hvertfall en stor del av alle ikke-tyske-jenter her, deler rom med nettopp en tysker! Det er veldig mange tyskere her, og mange norske! Litt overrasket faktisk, fordi Norge er jo et saa lite land, med faa innbyggere, hvertfall i forhold til Tyskland! Andre nasjoner som er her er svensker og dansker, folk fra Chile og Austria, Brazil, Italy, Hungary, Netherlands, Spain + +. Romkameraten min virker aalreit, hun har saann en morsom latter, saa jeg kan hoere om hun er i naerheten! MEN et lite minus (dere maa ikke si det til noen). Hun snorker. Hoyt..! En kveld vi laa aa snakka saa bare stilte jeg inn alarmen paa mobilen min og for jeg rakk aa si "good night" saa brumma det i andre siden av rommet!heehe, litt plagsomt kanskje, men jeg overlever glatt! Har blitt vant til det naa! Naa sitter jeg paa et mega-size library paa campen og her er det masse dataer som man kan bruke naar man har lyst. Saa det er jo litt kjekt, kan jeg holde meg oppdatert:D Jeg legger ut bilder ovenfor her, av stedet (Bryant University) og av noen av menneskene jeg har mott!


Vettu har spilt basket (var Lydia (German), Laura (Austria) og jeg (Norge;P) + guttene) og volleyball, rettere sagt sandvolleyball (med norsker, svensker, tysker + +) og bordtennis ( med Brazil-gutter) og i gaar var det paa en mate diskokveld!:D:D eller karaokekveld. Og jeg sang, jada, 3 ganger! Ikke tro det var noe singstaropplegg. Her var det ordentlig mikrofon med saan stang og "scene". Legger ut noen bilder derfra. Dette er noen av vennene jeg har mott Ida, Kristine, Hilde, Ingeborg Louise, Camilla Michelle (sorry Camilla - orker ikke aa skrive alle navnene dine;P), Marthe, Marielle, Lone, Alexandra, Helena, Astrid, Mette, Ann Cecilie, Martin, Patrick, Ole, Jorgen, Albin, nei uff, orker ikke aa skrive mer, men er mange flere! (unnskyld til de som ikke ble nevnt!);P



Forresten, veldig koselig om folk lager kommentarer, for da vet jeg at noen faktisk gidder aa lese bloggene mine;)hehe:D

1 kommentar:

Camilla!:) sa...

Høres ut som du har det supert Marie! Bra du koser deg=)
Fortsett med bloggen så jeg kan lese om hvordan ting går;)
Vi snakkes <3