mandag 21. juli 2008

Goodbye Norway - Hello America!

Campen er i gang...! Har opplevd saa mye at jeg tror det er umulig aa skrive alt ned! og jeg har ikke peiling paa hvor mange nye mennesker jeg moter hver eneste dag! hilser paa flere i timen.. man blir kjent med noen ogsaa moter du vennene deres ogsaa gar du et annet sted og hilser paa noen nye og henger med de som kjenner dem... get the picture?hehe:P

Ble en veldig lang dag pa lordag, var faktisk oppe i over 24 timer- sammenhengende (jeg sov ikke pa flyet!) Motte en gjeng jenter pa gardermoen og vi fulgte hverandre helt til Boston, hvor vi tok ulike busser til campen! Men allerforst, for jeg dro til gardermoen, matte jeg jo si hade til mine kjaere hunder:( og familie. Ikke fullt sa goy. Var ogsa innom hotellet og plinga ibjella paa Fosen, og da skal jeg si deg Britt lurte paa hvem inni granskaugen som lagde saa mye lyd! jo, og da mens jeg sto foran kassa, fikk jeg oye paa Marit! Hun laa aa sov paa en av benkene i cafeen og venta paa aa si hade til meg, fordi jeg hadde avtalt med Fosen at jeg skulle stikke innom hotellet paa vei til gardermoen! Sote Marit mii<3 var saa sot der hun laa. Motte 6 jenter ved check in og EF folka fiksa det saann at vi fikk sitte ved siden av hverandre:D motte ei jente fra haugesund, ei fra bergen, ei tronder og ei fra Oslo, sammen dekket vi hele landet! flyet vaart ble forsinka til Paris, noe som tilsier at vi maatte beine fra gate til gate.. og hvis man har vaert paa Charles de Gaule, saa skjonner man at det ikke er sann utroolig enkelt aa finne frem! men vi greide det, og var/er skikkelig stolt av det! Flyturen over dammen, gikk veldig fort, blei mata hele tida og vi hadde egen skjerm foran oss, saa jeg saa saann 3 filmer;) Pasta sto paa menyen og alt mulig annet av snacks og drikke:D

Ingen kommentarer: