tirsdag 22. juli 2008

Sondag, mandag & tirsdag paa Bryant Camp:D;D

Her har vi Mette (t.v) og Line sammen med noen tyskere og sveitsere fra klassen deres! (Laura, Marike og Dankers);P

Kort sagt, plutselig begynte det aa holje, og vi (meg, Mari og Susanne) hadde det kjempe goy!!

Nyetablerte venninner;P Foran skolebussen!

Vi provde maaange fiine kjoler, her paa "Navy Blue";P

Kommet til campen fra Providence Mall:D

Noen poser...


Man kan trygt si at disse nydelige jentene handlet aller mest!!!

Dette er et smugbilde av klassa mi, fikk bare med noen faa da..


Frokost? Lunsj? I don't remember, men koselig var det=)


Paa bussen, paa vei til Providence Mall:D

Søtinger;)

Susanne & Marie

Noen av jentene paa karokeekvelden!

Her sang "Girls of Norway" Lady Marmelade! Alle var skikkelig med, og det funka fett!

Mange folk!

Ann Cecilie, Alexandra og meg.

Ole & Martin ;P Guttene kunne blitt modeller slik de poserte, tok sikkert 10 bilder av dem der;D

goygoygoy!!


Vi fikk iiiiss:D:D:D:D GODT! med stor G.


Kjempekult lokale!

De brasilianske er saa kuule! De lager liv hvor enn de er, saa man hoerer hvor de befinner seg;P Her tar de over scenen!



Biblioteket!

Hvis jeg skriver paa data, saa er det her!

Vi kapra golfbilen!;P


Noen nye venninner;D


Spilte twister her om dagen! Var artiig!


The Brazilian guys liker aa spille table tennis, og jeg joina=)

Ja, dere, naa ser dere paa rommet mitt! Helt greit. Minner kanskje litt om et fengsel?;Phaha

Min roomie sin side av rommet! mit das deutche flagg!

The library


16 drikker satte vi terningskast paa;P


Juryen har begynt aa smake:P


Okei, kort sagt, saa fant vi ut at vi skulle teste alle drikkene her, fordi det finnes jo ALT mulig! Saa Ingeborg, Camilla og jeg satte i gang! Vinneren ble coke & ice cubes:D Loser ble Root beer:S


Swimming poolen paa campen=D

Jenta med Louis-Vuitton-veske gaar i klassa mi og er den eneste italienske paa campen! Hun heter Valeria og er kjempekoselig=) Til hoyre er laereren min, Jodie, som er skikkelig morsom!

Matkø

Diskusjon?


De har pizza, burgere og salatbar i mathallen hver eneste dag, baade til lunsj og middag. Saa varierer de paa andre retter.



Middagshvil;P


Marte!

Kristine!
Marielle og Marte<3>

Her blir det spilt basket for alle penga:D var skikkelig goy!


:D


The Bryant Center=)

Hanging out outside Janikies:P
Mettemor og Aastrid;P
Dinner=)






I kantina
Middag en dag, men spiste egentlig bare salat, pommes frites og cookie, saa orka jeg ikke mere!

Bulldog er maskoten til universiteten vi er paa!


Line, Marie, Mette, Marte og Marielle=)

Vi er i BOSTON!!!

Coolest chicks ever!


Henger ute i "parken";P

Ida & Marie=)=)

Vakkert bilde av campen vaar! Vi har faktisk en dam og et annet sted en fontene paa campen!

Ingen kommentarer: