torsdag 7. august 2008

Plano West Senior High School



1.00 pm hadde jeg og mine host parents mote med min advisor paa en nye skola mi! Det var spennende aa se hvor jeg kommer til aa vaere omtrent hver dag det neste aaret! Skola var utrolig stor og alle menneskene vi motte var veldig koselige:D Min advisor heter Tracy og hun kommer jeg til aa ha fast som advisor hele aaret. Ho virket veldig grei og hjalp meg med aa velge fag og ga oss en del papirer. Neste fredag maa vi levere noen papirer og jeg faar min schedule! Skal ogsaa ta bilde til yearbook og til ID denne dagen. I dag matte vi stille paa skola for registrering. Jeg kommer til aa vaere en junior neste aar, hadde vel egentlig haapet paa aa vaere senior, men for alt jeg vet kan det hende at det ikke blir noen forskjell! Det virket, som jeg tolket det Tracy sa, at alle utvekslingsstudenter i Texas blir juniors. Paa min skole er det bare 11th og 12th grade, de har ikke 9,10, 11 og 12th grade som er vanlig.
Jeg har ferie i nesten 3 uker til;D Saa det er deilig! Selv om det skal bli goy aa bli kjent med mange nye kule folk paa Plano West;)

G A L L E R I A
Senere i dag dro jeg inn til et stoort kjopesenter i Dallas, sammen med Steven (nevoen til host mum) og 3 venner av han som kom fra Nebraska og Connecticut i dag! We had lots of fun;D Jeg hadde ingen problemer med aa finne masse superfete klaer=) Kjopte blant annet en sot kjole, en hvit bolero til, et par shorts og en del t-skjorter og topper. Kjopte ogsaa et par Abercrombie & Fitch flip flops paa slag til bare 12$ !hehe.. har begynt aa tenke litt paa dress code naar jeg handler, saann at jeg faar brukt de nye klaerne mine paa skola! Etter aa ha shoppa kjoerte vi litt rundt aa glana paa de eksklusive villaene i naboomraadet! Til middag, handla vi kylling, nypoteter og noe gront staesj paa Boston Market, som jeg spiste med host family:) Naa er det vel paa tide aa krype til koys:) Haaper dere har det bra der hjemme:)

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hei Marie :D
Har du ferie i tre uker til? Åhh, heldiggris. Eller, du gleder deg vel til å starte på skolen også? Jeg blir skikkelig spent for din skyld jeg.
Glimrende at du har fikset så alle kan kommentere! Jeg har blogg, men ikke blogspot, så da funket det dårlig å kommentere her. Gleder meg til å lese om alt du gjør! : DD

Mari - min lite oppdaterte blogg som jeg har under falsk navn finner du på www.aidawho.devote.se if you're interested.

soelvi sa...

Vi prøver å nå deg!
Dette er en test!

Hilsen Bestemor

Anonym sa...

Jeg prØver igjen.Strever med å nå fram. Moro å lese brevene dine.Bestefar leser hver morgen. Savner deg.
Bestemor.

Anonym sa...

det høres gøy ut i usa, ditt vil jeg også dra!:D

Anonym sa...

hei Marie. Håper du har det fint i USA! En liten hilsen fra Linn, Trond og Gerd