onsdag 13. august 2008

Dallas

Legger ut noen bilder fra Dallas:




11 kommentarer:

Anonym sa...

Så fine bilder!!
Har du tatt de??
Klem fra Lise =)

Anonym sa...

Takk for kort.Kjempekoselig!

Anonym sa...

Flotte bilder! Så stooort!Jeg plundrer med forbindelsen. Må skrive under "anonym" for å komme igjennom.Savner deg. Klem fra bestemor.

Marie sa...

hehe, nei, jeg har ikke tatt de;) men de er veldig fine:D

Anonym sa...

Så koselig med telefon fra deg. Godt å høre stemma di.
Jeg ordner i Størhuset for overnattingsgjester.
Godvær i dag så jeg skal på blåbørtur i Rollag sammen med Anna S.
Hilsen Bestemor.

Anonym sa...

Hei Marie :)
Venter i spenning på nye bilder!!
Du må legge ut et fra der du bor!!
Skal hilse så mye fra Mamma, Pappa, Linn og Bjørnar!!
Vi var på strandefjorden i går! DDE som spilte! ;) Var gøy, men lite kjentfolk. Så vi reiste hjem ganske tidlig!! Godt det også egentlig!! Håper du har det knall fint!! =)

Klem fra Lise :D

Anonym sa...

Bjørnar har vært heime. Trivelig.
Hellik begynte plenklippinga, Bjørnar fullførte. Nå har han nettop starta tilbaketuren til Stavanger.
Jeg har hatt hyggelige gjester.
Venter på nye meldinger fra deg.
B.

Christoffer Pedersen sa...

så hyggelig :p har det kjempefint jeg. hva med deg?

Jeg dro ikke til Oklahoma allikevel :] hadde en sånn scrimmage med fotball laget som var ganske viktig å være med på :)

Marie sa...

aaja! saa goy med DDE:)Hils tilbake til alle, Lise;)

Christoffer Pedersen sa...

Scrimmage er en sånn på en måte kamp, hvor du prøver ut taktikker osv osv og ser hva som fungerer og ikke fungerer, den dagen gikk vi gjennom alt alene, på lørdag spilte vi mot et annet lag (Godel), men det er på en måte ikke regler eller noe, det er liksom bare for å gå gjennom alt og når man kom nær touchdown area'n så snudde vi og dro den andre veien. Vi snudde bare hvis vi ble taklet før, hvis vi kom oss hele veien fram uten å bli taklet ble det touchdown. Det var egentlig veldig forvirrende for meg i starten:p

har skype ja:
"christoffer wahl pedersen" brukernavn:"christofferwp"

Anonym sa...

Lise og jeg sender mange hilsener og venter spent på nye meldinger.Så koselig sms.Takk og klem.
Bestemor.