mandag 1. juni 2009

18 JUNI 2009


Det har snart gått 1 år siden jeg opprettet denne bloggen, og det gjorde jeg for at jeg kunne infomere om livet mitt i USA! Nå som tiden renner ut, så har jeg ikke bestemt skjebnen til bloggen. Skal den leve eller ikke? Me får sjå:)
Akkurat nå har jeg veldig mye å gjøre om dagen; det er pakking, si ha det til folk og henge ut med alle venner en siste gang, så programmet er stappa! I dag var siste skoledag og det var rart og trist, samtidig som jeg er excited for å dra til Norge!:D
Nå ser dere nok meg før dere ser et nytt blogginnlegg for å si det sånn=)
lander på ettermiddagen den 18 juni på Gardermon!

SOMMEREN ER HEEEEER 

7 kommentarer:

Caroline sa...

Yeeey jeg gleder meg til og se deg igjen Marie <3<3 :D

Marie sa...

jeg gleder meg sinnsykt til å se dere igjen ååå!!!! skal bli den beste sommeren everrr

Tonje Renee sa...

Hei Marie :)
Er en stund siden sist jeg skjekket bloggen din nå, så måtte innom å oppdatere meg litt. Ser ut som du har det kjempe bra :) Blir koslig å se deg når du kommer hjem igjen, håper å se deg om ikke alt for lenge!<3

Løøkkeeeeen sa...

NICE! når lander du på gardemoen? skal til frankrike den dagen, OG tenk om det er samtidig som du lander :p haha!

Marie sa...

hahaa!;) det blir kanskje rundt klokken 13! men kan ikke si noe sikkert for vi reiser på stand-by! hvis jeg ikke ser deg får du ha en supertur til Frankrike da:)

[Siri] sa...

EEEY, hun der på det bildet lignet på Melissa! :O

Marie sa...

haha