søndag 10. mai 2009

Too much STUFF

Jeg har så masse saker her at den billligste solution for meg er å skippe noe, mye billigere enn å sende det på fly, og om jeg sender det nå, så kan det hende det kommer frem rundt de tider jeg kommer hjem. 
Jeg har kjøpt så mye! ufff... ja, def mest klær... men jeg vet ikke hvor mange vesker:/ og så mange rammer! og hvorfor har jeg kjøpt en volleyball! burde jeg legge igjen den? ha! vurderer å legge igjen guitar hero´en her... har jo uansett ikke wii hjemme, da måtte jeg enten ha kjøpt d, eller solgt spillet hjemme.. noen dvd´er det... for ikke å snakke om sko.. og kjoler.. uff, tror jeg slutter å skrive her, for kommer bare på mer jeg har kjøpt!;)
men få det hjem skal vi:P

7 kommentarer:

jessica sa...

haha i have the same problem! i got way more stuff now but im prolly gonna send home on a boat or something :) good lyck! ;)

Marie sa...

haha, yup... i think i´ll need it, thanks;)

Anonym sa...

Jeg har vært uten kontakt noen dager,men nå kom Bjørnar hjem og ordna opp.
Du må nok skjære igjennom og legge igjen en del.Skal bli spennende å se deg igjen,jenta vår.
Morelltrea blomstrer,årets første konvall i dag,nydelig.Barna dine og jeg har vært på langtur i dag.
Klem fra bestemor.

[Siri] sa...

Huff, det er ikke lett :) Men husk at DVDer fra USA bare kan spilles av på sonefrie DVD-spillere her da, så har du ikke det er det kanskje like lurt å legge de igjen? Husker søsteren min også da hun hadde vært der et år, det var ikke lite hun kom hjem igjen med! Blir koselig å få deg tilbake da, og høre hvordan du har hatt det! Lykke til, så ses vi ganske snart :)

Anonym sa...

Må prate litt med deg igjen.Rabarbraen din er så stor, mye større enn min,så i dag kokte jeg syltetøy for begge husa.Regn i dag,bra,det trengs.Er så frodig og fint nå.Gleder meg til å se deg, hvordan er temperaturen? Noenlunde lik i nord og sør?
Klem fra bestemor.

Anonym sa...

Nå må du skrive litt igjen!
Søndag i dag, vært til Ørsteintjenn med vennene dine.Koselig!
Nå nærmer det seg USA-tur.Spennende!
Nyydelig ute, frodig og fint.Nye blomsterslag hver dag.
Klem fra bestemor.

Marie sa...

tusen takk siri=) koselig å høre fra deg! ekke så lenge til vi ses nå;) håper alt står supert til med deg!

det er ikke bare bare å legge igjen minner!
jeg vil ha rabarbrasyltetøy!!:D spar MASSE til meg;)
gleder meg masse til å se deg å!
Temperaturen, går litt opp og ned, men stortsett mellom 20 og 35 grader:)
jeg savner ailo og pluto så altfor mye!