lørdag 1. november 2008

H A L L O W E E N!!







Hallo Norge!
Den siste tida har gått med til å dra på pumpkin patch, tivoli, football games, shopping, the movies og en sleep-over med exchange students, trunk or treat + + :)
Selv om halloween har vært rundt oss siden i slutten av august, så har det tatt av i disse dager. På mandag feks så pynta vi hele huset med masse halloween stæsj og lagde halloween kaker, mens vi hørte på halloween music:) 
Denne uka har det vært en spesiell dag på skola, vi måtte kle oss ut hver dag for å vise at vi er imot drugs, så det var gøy! 

RED RIBBON WEEK:

Pajama day -  ”Set your dream higher than drugs”

Superhero day – ” Be a hero – don´t do drugs”

Wacky day – ”It´s wack to do drugs”

RED OUT (wear red)

Halloween costumes – ” Boo away to drugs”

og på fredag hadde vi en konkurranse før skola starta, om hvem lærer som hadde det beste halloween costume! Har ikke peiling hvem som vant, for det var så mange bra kostymer og skikkelig crowded, men jeg synes mattelæreren min kunne ha vunnet, for hun var ikke til å kjenne igjen! Når folk kom inn i klasserommet så lurte de på om vi ikke hadde lærer den timen;) 
På selveste halloween gikk jeg trick or treat først med little siss i nabolaget, så med venner til et sånt område som alle drar for trick or treating for de tar helt av der - jeg har vel nok candy til neste år;) Senere dro vi til ei venninne og så en skrekkfilm for å runde av kvelden! I dag skal jeg på et halloween party og til et haunted house, gleder meg skikkelig! Vi skal kanskje til et haunted house i Dallas, det er på 13 etasjer! og det blir mer og mer scary for hver etasje. Du må betale $50 for å komme inn, og hvis du greier å komme deg helt opp, får du tilbake penga dine, men det er det ingen som har greid! Da skal det være skummelt!!

5 kommentarer:

Anonym sa...

ENDELIG, marie:)
Takk for en oppdatering!
virker og ser ut som om du har det TOPP, og det er godt å vite, da får jeg sove om natta jeg også!:)
Gleder meg mer og mer til du kommer hjem, den dagen blir topp!
Kunne ønske jeg kunne gitt deg en nattaklem nå, men det kan bli vanskelig..:(
Glad i deg <3 Kleem:)

Oda:)

Marie sa...

aww, oda, du er så SØT! hehe..:) bra å høre at du får søvn;) ja, den dagen blir bra vettu! da skal vi ha det lite moro;P jeg sender deg en mental klem! Kjempeglad i deg<3<3søta mii!

Anonym sa...

Ja, nå venta jeg på nye oppdateringer. Du har visst full rulle hele tida, og det passer deg nok bra,go'jenta vår.
Blir overgang å komme tilbake til Flesberg!
Savner deg!
I dag skal Hellik kjøre meg til revmatolog,det er glatt så jeg kvier meg for å kjøre.Koselig å ha B. hjemme. Klem, bestmor.

Anonym sa...

Heiii ;)
Hadde du en fin feiring på halloween?? Jeg og Bjørnar spiste på mama rosa i Oslo vi, jeg henta han på Gardermoen på Fredag!! i helga har jeg vært på et travelt og kjempe lærerikt seminar :) Med en som heter Tim Sales!! Han er sikkert kjent der du er nå :) han er fra USA!! også var det ei dame der som også holdt foredrag som het Cynthia Kersey :) Kjempe flinke!!
lærte utrolig masse!! Håper du har det fint :)

Stooor kleem Lise !!

Marie sa...

Hei! Så bra, da lærte du vel mye tenker jeg;) ja, hadde det gøy i helga;) ekstra spennende i kveld med valget!!